Inici Destacats El Rec.0 tanca amb èxit de públic i de vendes malgrat la...

El Rec.0 tanca amb èxit de públic i de vendes malgrat la vaga

COMPARTIR

Igualada ha viscut tres dies intensos on el barri del Rec s’ha transformat en un gran espai comercial molt singular. Malgrat la vaga general de dimecres, el públic ha optat per repartir-se entre dijous, divendres i dissabte, mostrant les ganes de Rec entre els assistents. A l’espera de tancar dades finals, es fa palès que el Rec.016 ha estat una de les edicions més esperades i es confia continuar amb la tendència de les darreres edicions amb una assistència d’unes 100.000 persones en els tres dies.

L’aposta pel disseny independent i la moda catalana es consolida i entra en perfecte equilibri amb l’oferta de grans marques de nivell internacional. Un total de 100 marques, entre les quals Levi’s, Adidas, Mango, Camper o IKKS, de les més consolidades o Nice Things, Sita Murt, Punto Blanco, Kickers, Sebago, Javier Simorra, Antonio Miro, Textura, Kaotiko Barcelona o Castañer, han valorat molt positivament la seva estada al Rec.016 ja que han pogut entrar en contacte directe amb nous públics, en alguns casos donar-se a conèixer i en d’altres observar els comportaments dels seus seguidors per tal de millorar o aportar coses noves a les seves botigues full price. El Rec.0 doncs, també es consolida com a banc de proves de retail per algunes empreses.

Més enllà de la moda, al Rec.016 s’ha gaudit d’una extensa oferta musical i artística, en els tres escenaris repartits per tot el circuit. Intana, Maïa Vidal, Black Kiss Superstar o Shadow Sessions van acumular una gran audiència amb ganes de divertir-se i passar-ho bé. Hem gaudit de jam sessions de swing, de dansa urbana i de tallers infantils a l’espai Reckids. Les marques aposten, cada cop més, per participar d’aquesta programació i d’aquesta manera han sumat amb concursos, sortejos, tallers i tot tipus d’accions per atraure el seu públic.

El Rec Street Food ha jugat un paper clau en aquest sentit, esdevenint un festival gastronòmic en sí mateix, amb la oferta de food trucks, uns 35 en aquesta edició. Els patis de food trucks s’han omplert de gastrònoms ocasionals, tot i les baixes temperatures.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*