Endavant Anoia organitza l’acte de presentació del llibre Història de l’Esquerra Independentista. Aquesta obra escrita per diversos autors dels Països Catalans fa un rigorós recorregut històric d’aquest moviment polític, així com també s’expliquen les accions més representatives de les persones, organitzacions i col·lectius propers a l’espai polític de l’Esquerra Independentista.
Concretament es centrarà en el capítol dels Casals i Ateneus dels Països Catalans, analitzant quin pes han tingut aquests en la consolidació d’aquest moviment.
Hi participaran Anna Gabriel (exdiputada del Parlament de Catalunya per la CUP, telemàticament des de Suïssa), Joan Teran i Oliva Serra (com a coautors del llibre) i Joan Domingo, vinculat al moviment popular i associatiu de la ciutat.
Aquest acte se celebrarà el divendres 25 de març a les 19:30 al Casal Popular El Foment i tindrà l’entrada gratuïta.