Inici Destacats Pel i Ploma, Cal Perico i Sara Castells, millors aparadors del concurs...

Pel i Ploma, Cal Perico i Sara Castells, millors aparadors del concurs de La Mostra d’Igualada

COMPARTIR

Un total de cinquanta-cinc comerços locals han participat aquest any 2017 en la cinquena edició del concurs d’aparadors comercials de La Mostra d’Igualada, convocat per l’Ajuntament d’Igualada. Tots ells han adoptat aquests dies motius relacionats amb el teatre infantil i juvenil.

El jurat ha estat format per Eva Galtés de La Xarxa d’Igualada, Raquel Camacho de l’Escola Municipal d’Art Gaspar Camps, Roger Vallès i David Dàmaso de Disseny=Igualada, i Míriam Mur del departament d’Arts de l’Institut Joan Mercader. Van visitar els diferents comerços i es va reunir dijous passat per fer la deliberació. Aquest divendres a la tarda han lliurat els premis personalment a cada comerç l’alcalde, Marc Castells, la tinent d’alcalde de Dinamització Econòmica, Àngels Chacón, i el director de La Mostra d’Igualada, Pep Farrés.

El primer premi ha estat per l’aparador de la botiga Pel i Ploma, valorant la seva originalitat, qualitat i grau d’implicació amb el tema central d’aquesta edició. Aquest establiment de Belles Arts, amb llarga experiència i participació en el concurs, ha utilitzat totes les seves tècniques per crear un aparador que crida molt l’atenció.

El segon premi ha estat per Cal Perico – Merceria Vidal, que ha relacionat amb èxit un dels seus productes amb el tema d’enguany de l’esdeveniment. En aquest cas, el jurat ha valorat la dificultat i dedicació de la creació i el seu impacte visual.

Finalment, el tercer premi ha estat per l’establiment Sara Castells, dedicat a la joieria, valorant aquí l’aprofitament d’un aparador petit i aconseguint que sigui vistós i original, utilitzant a més el seu producte per connectar-lo amb l’eix temàtic de La Mostra. El primer premi és de 500 euros, el segon de 300 euros i el tercer consisteix en una campanya publicitària a l’emissora municipal Ràdio Igualada 103.2 FM.

Els aparadors participants han estat A.Grams, Abacus, AnoiaFoto, Arrel de Vida, Botiga de Mà en Mà, Brodadets, Bureau Vallée, Camiseria Vidal, Caro Cuore, Casa Victòria, Centre òptic Anoia, Cistelleria Farrés, Clic Fotografia, El Cullerot, El Saüc, Els Fogons de l’Anoia, Family Café, Farmàcia Cristina Casas, Forn Sant Magí, Franquesa, G.C., Giralt, InCrescendo, InQuiet, Inspira, Joieria Martí, La Casa del Aromes, La Guspira, Les Confeccions, Llegim…? Llibreria, Lluentons, Marathon Esports, Mc Born, Mima, Moda Complements de Dona, Moda Íntima Glòria, Monetti, Nins, Olors, Òptica Rodrigo, Original 1915, Perfumeria Cal Gaspar, Piqué Cansaladeria, Roger Llaminadures, Shana, Snow Fun, Torrents Arquitectura, Un Fil Vermell, Valls Òptics, Viatges Eurocar, Vinnart i Xarcuteria Ibañez. Des de l’organització es valora el gran nombre de participants i s’agraeix el seu esforç i la contribució a l’hora d’ambientar la ciutat durant aquests dies.

COMPARTIR

1 COMENTARI

  1. Com sempre l’alcalde i la Chacon aprofitan per sortir a la fotografia!!
    On és el regidor de Cultura???? O és que no hi pinta res??
    Una iniciativa ideada per l’antic equip de Professionals de La Mostra però que és aprofiitada per aquests dos politics per engrexar la seva única i propia imatge.
    Proposo que l’any vinent els 800 miserables euros que donen (que per cert son publics) sortin de la seva butxaca!!
    Si més no, seria més just que sortin a la foto!!

FER UN COMENTARI

*