L’agrupació tèxtil FAGEPI ha presentat una campanya per a promocionar les marques del territori -aplegades sota el lema Igualada Moda- amb l’objectiu de dinamitzar les botigues de fàbrica i outlets de la ciutat.
Per una banda, FAGEPI ha editat la desena edició d’un plànol guia que recull 16 botigues de fàbrica de la ciutat, així com espais turístics d’interès i punts d’informació per als visitants. Per l’altra, l’entitat tèxtil ha impulsat la producció del vídeo titulat “Igualada t’ofereix marques que et vesteixen de color”. El vídeo promocional, dirigit per Galo Bertran amb producció executiva de Susanna Maldonado, simbolitza l’arribada de la primavera i del color que es pot trobar a Igualada després de la foscor de l’hivern. La producció ha comptat amb la col·laboració d’una trentena de figurants i entitats de la ciutat.
Amb aquesta campanya es volen reivindicar les marques d’Igualada Moda, que inclou les produeixen i comercialitzen a la ciutat i altres marques del país: Buff, Guash-Diacar, Ingrid Munt, Messcalino, Punto Blanco, Punt Òdena, Sita Murt, Naulover, Diktons, Javier Simorra, Lou i Vanity Fair, entre d’altres.
L’agrupació tèxtil FAGEPI manté aquestes accions promocionals malgrat que assegura que els outlets igualadins han suportat bé la crisi i la irrupció del comerç electrònic.
La guia es pot trobar al web igualadamoda.com i a l’aplicació Igualada Moda per a IOS i Android.