Inici Què fem? Nous cursos de la Unió Empresarial de l’Anoia

Nous cursos de la Unió Empresarial de l’Anoia

COMPARTIR

La Unió Empresarial de l’Anoia organitza pels mesos de maig i juny quatre nous cursos del conveni d’Oficines i Despatxos. Aquests cursos són sobre l’Impost de societats, l’IRPF, l’IVA i un darrer curs sobre Gestió de tresoreria.

Aquestes propostes formatives van dirigides a persones en atur, a aquelles que cotitzen com a Autònoms o bé els que cotitzen per Règim General i treballen al sector de Serveis financers, administratius i d’assegurances : banca, caixes d’estalvi, empreses consultores de planificació, organització d’empreses i comptable; entitats asseguradores, reasseguradores i mútues d’accidents de treball; mediació d’assegurances privades, oficines i despatxos (col·legis professionals i activitats associatives, despatxos professionals, notaries), empreses explotadores de mercats particulars, corredors de comerç, agents de canvi i borsa, compra de valors, empreses d’enginyeria i oficines d’estudis tècnics, empreses de treball temporal, telemàrqueting.
   
La documentació necessària per a la inscripció és la següent:

En el cas de treballadors en actiu:
        Fitxa inscripció complimentada (la podeu trobar al final d’aquesta notícia).
        Fotocòpia DNI
        Fotocòpia darrera nòmina o darrer rebut d’autònoms

En el cas de persones en situació d’atur:
        Fitxa inscripció complimentada (la podeu trobar al final d’aquesta notícia).
        Fotocòpia DNI
        Fotocòpia document d’inscripció a l’INEM

Informació addicional:

No s’admetran inscripcions per correu electrònic
No s’admetran inscripcions sense tota la documentació sol·licitada
La UEA es posarà en contacte amb les persones seleccionades per realitzar els cursos mitjançant correu electrònic o, en el seu defecte, mitjançant telèfon.

Per a més informació es pot visitar www.uea.cat o trucar al 93 805 22 92

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*