Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    El nou mercat municipal d’Igualada obrirà portes el setembre de 2027 amb una vintena de parades

    15/09/2026

    Igualada se suma a la Setmana Europea de la Mobilitat per promoure l’ús de la bicicleta i els desplaçaments sostenibles

    15/09/2026

    Podi d’Àlex Canales a la màxima categoria del trial estatal de Vimianzo

    15/09/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    28 °C
    IGUALADA
    • 15/09/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Destacats»La Mostra d’Igualada busca joves d’entre 12 i 18 anys per dinamitzar La Mostra JOVE
    Destacats Teatre

    La Mostra d’Igualada busca joves d’entre 12 i 18 anys per dinamitzar La Mostra JOVE

    Per Redacció12/11/20182 Minuts de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    La Mostra d’Igualada torna a fer una crida als nois i noies d’Igualada i comarca d’entre 12 i 18 anys per crear un grup de joves que doti de vida La Mostra JOVE a L’Escorxador.

    L’any passat van participar-hi una quinzena de joves,ideant i autogestionant l’espai. Organitzats en comissions de treball, van fer possible tot allò que volien trobar-hi: postfuncions, assajos oberts, improshows, showcases, concerts, DJ’s, exposicions, vermuts i dinars populars, una zona de relax, servei de bar, ambientació… També van imaginar i protagonitzar la imatge de La Mostra JOVE i van obrir el compte d’Instagram @joveslamostra per informar de les activitats que havien preparat.

    El Grup de Participació Jove és obert a tothom. Només cal tenir ganes de voler muntar coses amb altres joves. La primera trobada serà el dijous 15 de novembre, a les 18h, a l’equipament juvenil La Kaserna. No cal inscriure’s per assistir-hi. Consistirà en una sessió informativa per explicar els objectius de la iniciativa, formar el grup i recollir les primeres idees per posar-se en marxa.

    Les trobades seran mensuals i La Mostra les coordinarà a través d’una dinamitzadora juvenil que ajudarà els nois i noies a tirar endavant el projecte. L’objectiu és que els joves proposin, debatin i decideixin el què, qui, com i perquè de l’activitat paral·lela a L’Escorxador perquè es facin encara més seu l’espai i hi participin activament.

    En només tres anys, L’Escorxador s’ha consolidat coml’espai propi de La Mostra JOVE amb una programació que abraça una quarantena d’espectacles i activitats distribuïts en dues sales i els patis exteriors. La programació oficial està seleccionada pel director artístic de La Mostra d’Igualada, mentre que el conjunt d’activitats paral·leles les organitzen els mateixos joves.

    Igualada joventut La Mostra d'Igualada
    Redacció

    Posts relacionades

    El nou mercat municipal d’Igualada obrirà portes el setembre de 2027 amb una vintena de parades

    15/09/2026

    Igualada se suma a la Setmana Europea de la Mobilitat per promoure l’ús de la bicicleta i els desplaçaments sostenibles

    15/09/2026

    Podi d’Àlex Canales a la màxima categoria del trial estatal de Vimianzo

    15/09/2026

    Gerard Riba, convocat amb la selecció catalana absoluta per disputar la GoldenCat 2026

    15/09/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    No ho deixem per demà: és ARA, Igualada

    12/09/20264 Minuts de lectura

    Amb les eleccions municipals a tocar, el govern de Junts per Igualada ja greixa la…

    Opinió

    El Consell Comarcal que no vetlla per la comarca

    09/09/20263 Minuts de lectura

    Durant la primavera, però amb especial intensitat els mesos de juny i juliol, quan s’acabava…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.