Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    Nova campanya d’excavacions a l’Abric Romaní de Capellades

    12/08/2026

    Calonge de Segarra rep un estudi per dotar de connectivitat d’alta capacitat les masies del municipi

    12/08/2026

    En marxa la redacció del projecte d’aparcament soterrat a la futura estació d’FGC a Igualada

    11/08/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    25.4 °C
    IGUALADA
    • 12/08/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Destacats»Marcel Mateu, nou regidor del govern de Montbui després de la renúncia de Jésica Arroyo
    Destacats Política

    Marcel Mateu, nou regidor del govern de Montbui després de la renúncia de Jésica Arroyo

    Per Redacció09/11/20222 Minuts de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    El ple extraordinari d’octubre de l’Ajuntament de Santa Margarida de Montbui celebrat el passat 27 d’octubre va tenir com un dels punts més destacats de l’ordre del dia la pressa de possessió de Marcel Mateu Pijoan com a nou regidor d’un dels dos grups municipals que formen el govern, Ara Montbui. Marcel Mateu substitueix d’aquesta manera a Jésica Arroyo, fins ara regidora d’Hisenda i Recursos Humans, qui havia presentat la renúncia per motius personals ara fa unes setmanes.

    Marcel Mateu, professor de l’Institut Montbui i veí del nucli antic del municipi, s’ha caracteritzat per la seva implicació en l’àmbit associatiu i polític. Mateu va ser regidor amb anterioritat de l’Ajuntament montbuienc entre 1998 i 2003 amb Iniciativa per Catalunya.

    Durant la pressa de possessió de Marcel Mateu com a nou regidor, va remarcar que “les coses es veuen de diferent manera quan ets al govern i no pas a l’oposició. Intentaré tirar endavant el programa amb el qual ens vam presentar. M’alleuja el fet de recordar que quan estava a l’oposició estava sol, i m’havia d’encarregar de saber de totes les regidories. Ara no serà així”. Durant els propers dies està previst que es conegui el nou cartipàs i les atribucions del govern municipal montbuienc.

    El ple aprova unes ordenances fiscals de continuïtat

    Durant el mateix Ple es van aprovar unes ordenances fiscals, taxes i preus públics de continuïtat. El nou regidor d’Hisenda Adrià Castelltort va explicar que una de les novetats era la modificació de l’estructura de la plusvàlua, i que això obligava a un petit increment del tipus impositiu per poder mantenir els nivells de recaptació.

    D’igual manera, es va actualitzar l’impost de construccions, instal·lacions i obres (ICIO), rebaixant-ne l’exempció del 95 al 50 per cent en aquells casos de promoció de l’ocupació en el municipi (aquesta exempció anava lligada al desenvolupament d’activitats al polígon Plans de La Tossa).

    Ajuntament Ara Montbui Santa Margarida de Montbui
    Redacció

    Posts relacionades

    Nova campanya d’excavacions a l’Abric Romaní de Capellades

    12/08/2026

    En marxa la redacció del projecte d’aparcament soterrat a la futura estació d’FGC a Igualada

    11/08/2026

    Quan et trobes malament: urgències, CAP, CUAP o 061?

    11/08/2026

    Castellolí impulsa la Fase 2 de la rehabilitació de l’Església Vella de Sant Vicenç

    11/08/2026



    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    En lluita pel Consorci Sanitari de l’Anoia

    16/07/20262 Minuts de lectura

    Estimada ciutadania, El personal del Consorci Sanitari de l’Anoia us entenem perfectament. Sabem que esteu…

    Opinió

    Incendis: només foc?

    16/07/20263 Minuts de lectura

    Sembla veraç la informació que nou de cada deu incendis tenen causa humana. Es pot…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.