Inici Destacats La marca de jerseis fets amb fil reciclat, IAIOS, guanya el concurs...

La marca de jerseis fets amb fil reciclat, IAIOS, guanya el concurs REC.0/080 Barcelona Fashion

COMPARTIR

El concurs de joves dissenyadors REC.0/080 Barcelona Fashion ja ha fet entrega dels premis de la seva cinquena edició. La guanyadora és la marca IAIOS, de la dissenyadora granollerina Gemma Barbany, una firma que produeix jerseis reciclables i fets amb fil 100% reciclat. El premi: una pop-up store al Rec.020 –que tindrà lloc a Igualada del 6 al 9 de novembre– i un espai de venda al Pop-ups Gallery de la propera edició del 080 Barcelona Fashion, al recinte modernista de Sant Pau. Dues oportunitats que permetran a IAIOS exhibir i vendre els seus jerseis a dos esdeveniments clau del sector de la moda a Catalunya.

A més de confeccionar els seus jerseis amb fil reciclat, la dissenyadora Gemma Barbany, aposta per la fabricació en tallers locals (la filatura, a Olot, i la confecció, a Igualada), creant dissenys atemporals per poder allargar la vida del jersei.

El jurat, format per Julia Weems, directora de moda IED Barcelona, Michele Gili, dissenyador de moda, un membre del 080 Barcelona Fashion i un membre de l’equip de Recstores, ha valorat l’aposta de Barbany per fomentar models de producció més sostenibles i de proximitat.

Com a finalistes, la firma Aura Mulier, de dissenyadora Laura Díaz, amb una línia de peces per a dones que reivindica una feminitat forta, independent i apassionada des d’una perspectiva fresca i jove. La marca, que dissenya i produeix a Barcelona, s’ha endut el segon premi. En tercer lloc, Serendipity, de Carlotta Jurado, una marca de roba interior i de moda de bany que presenta una col·lecció còmode, sexy i 100% produïda a Barcelona, que realça la figura femenina sense recórrer a escumes, modeladors, ni varetes.

L’acte de lliurament dels premis va tenir lloc la setmana passada al Centre d’Artesania de Catalunya, a Barcelona, a les 20h.

Del 6 al 9 de novembre el Rec.0 celebra el seu 10è aniversari

Més de 80 marques de moda, 60 pop up stores en antigues adoberies, 3 escenaris de música i 40 punts de restauració amb food trucks i pop up restaurants distribuïts pel circuit urbà del barri del Rec formen l’oferta de Rec.0 que aquesta edició compleix els 10 anys.

La moda, epicentre del festival, serà més popular que mai ja que les marques i dissenyadors oferiran les seves col·leccions a preus molt rebaixats, convertint el barri del Rec en la concentració de vendes especials efímeres d’estocs més important d’Europa. Marques internacionals com Adidas, Levi’s, Munich, Pepe Jeans, o Reebok conviuran amb la moda independent de Txell Miras, Brava Fabrics, Miriam Ponsa o Josep Abril.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*