Inici Destacats L’empresa igualadina Intarex analitza el present i el futur del retail

L’empresa igualadina Intarex analitza el present i el futur del retail

COMPARTIR

L’empresa igualadina Intarex ha realitzat una Jornada IT centrada en el món de la Moda i el Retail. Desenvolupada a l’emblemàtica Adoberia Bella d’Igualada, al cor del Rec, ha reunit un important grup de clients i col·laboradors d’Intarex. L’objectiu, debatre i arribar a conclusions de consens entorn de la gestió de les noves formes d’arribar al mercat amb omnicanalitat, l’estratègia d’estocs on line, el RFID aplicat al SGA, la logística externalitzada i els mitjans de pagament.

Durant el dia, alguns dels convidats han dut a terme ponències sobre trets característics de la seva marca, o de com afronten determinades problemàtiques. També s’han fet debats sobre diferents temàtiques del present i el futur del retail.

L’inici de la jornada ha consistit a establir vincles i ponts entre les diferents empreses assistents. A continuació, s’ha obert un interessant debat sobre l’omnicanalitat i la seva complexa realitat actual. Seguit, Miguel Pomares d’Ecoalf ha fet una ponència sobre els orígens d’Ecoalf i el reciclat del plàstic dels oceans per fabricar roba. Màrius Cirera, Community Manager de Munich ha parlat de l’èxit de Munich amb l’estratègia My Way de personalització del calçat. Anna Romeu, IT Manager de Punto Blanco, ha fet una interessant exposició sobre la complexa gestió interna del magatzem d’una companyia que es caracteritza per un article petit i d’un cost relativament baix. Miquel Martorell, Community Manager de Carmina, ha parlat dels Mitjans de Pagament i ha obert un interessant debat sobre aquest, tant en botiga física com online.

Els participants han agraït i han mostrat la seva satisfacció de poder gaudir d’un espai de debat amb empreses del seu mateix ram, amb les que compateixen eines de gestió i amb les que poden debatre i conèixer de primera mà diferents formes de gestionar les mateixes problemàtiques.

Per Intarex, organitzador de l’esdeveniment, ha significat la creació d’un think tank molt específic al voltant de les seves eines: Apparel&Footwear, Fmoda i SAP Business One. El networking generat només acaba de començar i les sinergies que es produiran a partir d’ara entre els diferents clients segur que es multiplicaran.

La jornada, rica en contingut i experiència, ha permès a Intarex recollir les conclusions extretes dels diferents debats, gràcies a l’escolta activa durant la jornada. Per Intarex és molt important promoure el debat , ja que és la millor forma d’establir com han de ser els desenvolupaments de futures solucions. També permet continuar concentrant i contrastant les bones pràctiques empresarials que aporten les aplicacions d’Intarex als usuaris.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*