Inici Societat L’edició d’estiu del Rec.0 aplegarà més de 80 marques

L’edició d’estiu del Rec.0 aplegarà més de 80 marques

COMPARTIR

[Img #29515]De l’1 al 4 de juny torna el Rec.0 Experimental Stores: la venda salvatge i l’experiència de compra singular inunden de nou l’antic barri industrial d’Igualada. Des de les marques més populars fins als dissenyadors més emergents es reuneixen al Rec per vendre els seus estocs a preus radicals en un entorn creatiu únic, que converteix el Rec.0 en una de les concentracions de pop up stores de moda més singulars del sud d’Europa.

 

Més de 80 marques de roba de dona, home, nen i complements estaran repartides en quatre grans zones del barri del Rec. En moda urbana i esportiva, arriben noves marques com Vans, Santa Cruz, WAU i Lolë Woman, que s’afegeixen a Grifone, Kaotiko Bcn, Adidas, Buff, Dütch Delight, Visual Poetry Barcelona, WESC i Fox Head; en sabates, Camper i Dorotea, a més de Satorisan, Pretty Ballerinas, Kickers i Mascaró; en bany, Mi&Co, Bcn Beach, Red Point i Punto Blanco, els dissenys per dona de Mus&Bombon i Tiny Cottons en moda infantil, que s’uneix a l’espai RecKIDS on hi ha yporqué, Bean’s Barcelona, Little Lia, Micu Micu, Piu et Nau, Mamadú, Al agua patos o Mon Marcel.

 

Una edició més, continuen les marques de dona i home Lacoste, Desigual, Levi’s, Mango, el Secret Market de Privalia, LTB Jeans, Loreak Mendian o Pepe Jeans; i també les de dona Miss Me, Sita Murt, Lupo Barcelona, Hakei, Javier Simorra, Ingrid Munt o Indi&Cold; així com les d’home: Antonio Miró, Boxley, New Zealand Auckland, Redskins o Torras.

 

[Img #29516]Per primera vegada els dissenyadors estaran en un mateix pati, repartits en diverses pop up stores. Miriam Ponsa, Who, Josep Abril, Gorni Kramer, Kupuri, Txell Miras, Susi Sweet Dress, Veneno en la Piel, Jordi Rafart, Catherine Parra i David Valls, a més del dissenyador guanyador del concurs Time Out, són els escollits per aquesta edició d’estiu del Rec.0 Experimental Stores.

 

A més, el festival de moda compta amb dos espais efímers amb una marca diferent cada dia: el Rec Pop Up Day Estrella Damm, amb representants de la 080 Bcn Fashion, marques de Moves to Slow Fashion, de moda ètica i sostenible, i amb Colmillo de Morsa o Martitoro. L’altre espai efímer és l’Urban pop up, que presentarà una marca de moda urbana diària, com Costalamel o Surf’n’Roll.

 

L’edició d’estiu del Rec.0 destaca també per la gran aposta per la gastronomia i la cultura. El festival Rec Street Food presenta els millors food trucks de menjar de carrer, on destaquen les novetats de La Finestra, Kaixito o La Relíquia, a més de Pebre Negre, Msala’73, Dali’s, Fuxia Barcelona, Carambola, Porta Platets i fins a 40 furgonetes més. Al circuit Rec.0 hi haurà els dos patis Estrella Damm, amb les barres i un escenari de concerts i un de DJ, la zona de vins de Bodegues Torres, la dels caves Vallformosa i el food truck de xocolata Lindt.

 

La música en viu creix en aquesta edició amb dos espais: l’escenari Estrella Damm i l’escenari Menú Stereo de Movistar, amb grups com El último vecino, The New Raemon, Joana Serrat, Cala Vento, Edna Sey o Morena Tradipatxanga. Les sessions de DJ de l’escenari Estrella Damm, les activitats culturals i el Rec Meeting acaben d’arrodonir una agenda completa, amb totes les propostes gratuïtes.

 

Com a novetat, Rec.0 presentarà la samarreta Rec, un disseny únic fet per un creador que participa a l’esdeveniment. En aquesta edició, la Miriam Ponsa serà l’encarregada de dissenyar la samarreta, que es podrà comprar a la seva pop up store del Rec.013.

 

Rec.0 Experimental Stores va néixer l’any 2009 de la mà de professionals del món del disseny i la comunicació per reivindicar el patrimoni del barri del Rec d’Igualada. En aquests set anys s’ha convertit en un festival de referència del món de la moda i de la cultura, amb la singularitat de donar vida a un patrimoni industrial únic a Catalunya. En la passada edició, celebrada el novembre del 2015 van passar pel Rec.0 unes 120.000 persones.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*