L’Ajuntament d’Igualada va rebre el passat 17 de setembre a diversos atletes del Club Atlètic Igualada que durant aquesta temporada han aconseguit medalla. En total, aquesta temporada 2021, el club d’atletisme igualadí ha guanyat un total de 121 medalles en els campionats de Catalunya i Espanya.
L’Alcalde d’Igualada, Marc Castells, acompanyat de diversos membres del consistori, va rebre al conjunt d’atletes en dos torns a causa de l’aforament.
Noemí Carreras, la presidenta del CAI va parlar en nom de tots ells valorant una temporada marcada per les restriccions en les competicions però plena de motivació i energia, i va agraïr el seu suport a l’Ajuntament i als patrocinadors, especialment a Petromiralles, Aigua de Rigat i Jocnet.