Inici Destacats L’Ajuntament de Calaf estrena seu electrònica per facilitar els tràmits en línia

L’Ajuntament de Calaf estrena seu electrònica per facilitar els tràmits en línia

COMPARTIR

Des del passat 8 de febrer, l’Ajuntament de Calaf ha activat una nova seu electrònica, una plataforma en línia des d’on els ciutadans poden exercir el seu dret d’accés a la informació, als serveis i als tràmits de l’administració pública de manera telemàtica.

La nova seu electrònica substitueix l’actual amb l’objectiu de ser més àgil, accessible i senzilla, ja que redissenya la seva imatge i es fa compatible per a dispositius mòbils i tauletes. Està dirigida tant a ciutadans com a empreses i a entitats que es relacionin per mitjans electrònics amb l’administració municipal i el servei virtual estarà disponible les 24 hores i els 365 dies l’any. Per utilitzar-la, són necessaris els certificats digitals i sistemes de signatura electrònica com (idCAT, idCAT mòbil, DNIe,…).

Per accedir-hi, es pot fer des de la web del mateix ajuntament www.calaf.cat anant a l’apartat de tràmits o a través de l’adreça https://calaf.eadministracio.cat.

D’altra banda, aquesta nova seu electrònica presenta diverses novetats com la integració en un mateix espai web del catàleg de tràmits, el tauler d’anuncis, la carpeta electrònica o l’apartat de serveis electrònics.

A través del catàleg de tràmits – organitzat per temàtiques – la ciutadania pot realitzar gestions de forma electrònica i consultar tota la informació referent al tràmit que vol efectuar: periodicitat i dates, com i on tramitar-lo, documentació necessària, departament responsable, cost econòmic, etc.

Al tauler d’anuncis s’hi publicarà tota aquella informació relativa als edictes, anuncis i altres procediments normatius que es troben actualment en tràmit.

Mitjançant la secció de la carpeta electrònica podreu consultar l’estat dels expedients amb què esteu relacionats en qualitat d’interessat o de tercer. Des d’aquí també podreu aportar nous documents, canviar les vostres dades d’identificació i descarregar els documents emesos i aportats a l’expedient. A més, podreu accedir a la vostra bústia electrònica on rebreu totes les comunicacions i notificacions administratives, factures, registres, etc.

Finalment, a l’apartat de serveis electrònics s’hi publicarà tota la informació relativa a la transparència.

FER UN COMENTARI

*