Inici Destacats Junts per Igualada reclama a ERC que expliqui als treballadors de fora...

Junts per Igualada reclama a ERC que expliqui als treballadors de fora de la Conca com accedir a les baixes pel confinament

COMPARTIR

El grup municipal de Junts per Igualada ha exposat algunes reserves sobre la gestió d’ERC relativa a la baixa dels treballadors de fora la Conca d’Òdena que no van poder entrar a treballar durant el confinament, una situació que finalment té un paraigües legal des de la setmana passada.

El grup que ocupa el govern d’Igualada retreu a la diputada Carolina Telechea que afirmi que «les negociacions s’han fet amb discreció i sense politització mediàtica quan al mes de juny va ser ERC qui va fer una roda de premsa davant la porta de l’Ajuntament d’Igualada anunciant i donant per fet un acord que, tal com s’ha vist, encara era molt lluny de concretar-se».

A través d’un comunicat, Junts per Igualada afegeix que Telechea interpel·lava directament l’alcalde d’Igualada, Marc Castells, a través de Twitter perquè l’Ajuntament d’Igualada expedís els certificats amb celeritat. Per a Junts, «no deixa de sorprendre que qui se suposa que ha treballat l’acord no tingui clar que, en aquest cas, siguin els ajuntaments de fora de la Conca els qui hagin d’expedir la documentació».

Junts per Igualada vol que els republicans, «a banda d’anunciar tantes vegades que han aconseguit l’acord o de criticar gratuïtament els alcaldes», expliquin a empreses i ajuntaments el procediment per accedir a la baixa.

I el grup del govern de Marc Castells adverteix amb ironia que «no sigui que les traves burocràtiques del Departament de Salut espatllin un bon anunci a algun partit».

FER UN COMENTARI

*