Inici Destacats Igualada es prepara per una intensa setmana comercial

Igualada es prepara per una intensa setmana comercial

COMPARTIR

Igualada arrenca dissabte una setmana amb diferents esdeveniments que faran de la capital de l’Anoia un pol d’atracció comercial.

La primera cita, el 6 de maig, serà una nova edició de la Nit de Shopping que organitza l’entitat Igualada Comerç. Per primer cop, els comerços de la ciutat obren una nit, però no coincidint amb la cursa Igualada Urban Running Night Show, que es celebrarà per separat el proper 20 de maig i que ja compta amb prop de 3.000 participants inscrits a les diferents proves.

La Nit de Shopping s’avança dues setmanes, però des d’Igualada Comerç, Jordi Cuerva assegura que “no hem canviat res” pel fet que les botigues efímeres del Rec.0 s’hagin avançat un mes. Cuerva explicava ahir que porten sis mesos treballant en fer l’esdeveniment en unes dates en les que no estiguessin “pressionats per res”.

Entre els arguments per al canvi de dates i la celebració separada de l’Urban Running, Cuerva exposa que la nit “era una marca consolidada i potser era el moment de provar sense la cursa i permetre créixer un i altre esdeveniment”.

Entre les propostes pel dissabte a la nit hi ha decoració primaveral als carrers i places del centre de la ciutat i una desfilada.

El Rec.015, la setmana vinent

Les antigues adoberies del barri del Rec d’Igualada es tornen a transformar, del 10 al 13 de maig, en botigues de moda amb descomptes. Un total de 88 marques vendran els seus estocs en 52 locals d’antigues indústries. L’oferta comercial, que atrau en cada edició unes 100.000 persones segons els organitzadors, es complementarà amb propostes culturals i food-trucks. Enguany, l’edició d’estiu ha avançat un mes la seva celebració.

Igualada Slow Shopping

Com és habitual, els botiguers del centre de la ciutat tornen a intentar seduir els visitants del Rec.015 amb descomptes i promocions. És l’Igualada Slow Shopping, un circuit amb el que es convida els visitants del Rec.015 a descobrir l’oferta comercial de la ciutat.

Jordi Cuerva reconeix que “el Rec.0 va moure el full de ruta i entenem que la gent el que vol són descomptes”.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*