Inici Destacats Empreses tèxtils d’Igualada es formaran en màrqueting i comerç electrònic

Empreses tèxtils d’Igualada es formaran en màrqueting i comerç electrònic

COMPARTIR

La sala d’actes d’IG-Nova Empresa, a Igualada, acollirà el proper divendres, 25 de gener, el taller sobre eCommerce i màrqueting digital “Com generar més visites i vendes fora de les nostres fronteres”, adreçat a petites i mitjanes empreses del sector tèxtil i confecció.

La formació serà a càrrec de Llorenç Palomas i es dividirà en tres blocs. D’entrada, es farà una introducció sobre els diferents models d’eCommerce i els aspectes tècnics i legals que cal tenir en compte. Seguidament, es tractaran diferents àmbits relacionats amb el màrqueting digital, com ara posicionament, paraules claui xarxes socials, des d’un enfocament molt pràctic. I, per acabar, el taller comptarà amb el testimoni de Màrius Cirera, responsable d’eCommerce de Munich Sports, que compartirà el cas d’èxit d’aquesta empresa i farà una reflexió sobre quins són els principals reptes per la internacionalització on-line d’un negoci.

L’activitat s’emmarca en el projecte europeu Sudoe INTER-TEX, que té l’objectiu d’impulsar la internacionalització de les petites i mitjanes empreses del sector tèxtil i de la confecció del sud-oest d’Europa. L’Ajuntament d’Igualada, el Clúster Català de la Moda i el Tèxtil (Modacc) i Acció són els tres socis catalans del projecte, que reuneix agents econòmics d’altres regions com València, Galícia, Portugal o el sud de França.

Les inscripcions al curs ja estan obertes i es poden tramitar a través d’aquest formulari. També es pot demanar més informació al telèfon 93 805 04 09 o adreçant-se personalment a IG-Nova Empresa, a l’Av. Mestre Muntaner, 86.

COMPARTIR

1 COMENTARI

FER UN COMENTARI

*