Inici Societat Els temes més vistos i llegits a infoanoia.cat

Els temes més vistos i llegits a infoanoia.cat

COMPARTIR

Tot i que infoanoia.cat no té ni dos mesos de vida, hem elaborat un rànquing amb els temes i notícies que han tingut més lectures i amb els vídeos més reproduits en aquest mitjà.

[Img #3358]La notícia més llegida és ben recent, la venda d’un dècim del primer premi de la Grossa a Igualada (932 visites). A la segona posició d’aquest rànquing hi ha la informació que vam avançar sobre el cobrament d’un euro per l’entrega de la carta als Reis a Vilanova del Camí (839 visites). A més distància hi ha el reportatge que vam dedicar al jove cantant igualadí Enric Verdaguer (788 visites) i l’acte electoral de Plataforma per Catalunya a Igualada durant la campanya de les eleccions al Parlament (619 visites).

En cinquena posició, la sorprenent caricatura del diari ABC que situava Igualada com el lloc de naixement de Jesús (601 visites) i, en sisena, el passatge del terror de Montbui (598 visites). A més distància tanquen el rànquing la resposta de l’ajuntament de Vilanova del Camí al tema de l’euro per la carta als Reis (556 visites), l’incendi en un pis de Montbui (544 visites) i el càsting de models per al Saló de Nuvis i celebracions (542 visites).

Els vídeos més vistos

Des del seu naixement, infoanoia.cat ha fet una clara aposta per incorporar formats audiovisuals per enriquir i complementar la informació de proximitat que oferim.

Des de la nostra posada en marxa el 12 de novembre hem produït prop de 70 peces audiovisuals que han assolit prop de 6.000 reproduccions en total, de manera que cada vídeo l’han vist, de mitjana, un centenar de persones.

[Img #3359]El vídeo més vist ha estat el que recorria el Passatge del Terror a Montbui, que ha tingut 546 reproduccions. A la segona posició hi ha l’entrevista que vam fer al jove cantant igualadí Enric Verdaguer, que ha estat reproduït en 481 ocasions. Molt a prop, a la tercera posició, hi ha el vídeo que cobria l’acte electoral de Josep Anglada (Plataforma per Catalunya) a Igualada. Aquest vídeo va tenir 453 visites i és el més vist de tots els actes electorals que vam cobrir en format vídeo durant la campanya a les darreres eleccions al Parlament de Catalunya.

El quart vídeo més vist va ser la Cursa de l’esquiador de Pujalt -310 visites- i el cinquè, amb 278 visites, el reportatge dedicat a l’empresari igualadí Eduardo Soto i al seu llibre on explica la seva visió de la crisi.  

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*