Inici Economia El Rec.08, a punt per obrir portes integrant per primera vegada comerços...

El Rec.08, a punt per obrir portes integrant per primera vegada comerços de la ciutat

COMPARTIR

[Img #10845]Últims preparatius per acollir la novena edició del Rec.0 Experimental Stores, amb 52 marques distribuïdes en una trentena de pop-up stores. Les marques i els dissenyadors enllestien aquest dilluns les seves botigues i ja tenen tot el gènere a punt i ben col·locat en lleixes, cubells i burres per acollir al públic i iniciar així, les seves vendes especials d’altres col•leccions a preus que arriben fins al 80% de descompte. Cada pop up store de moda segueix l’estètica de la marca i està integrada en el context industrial de les antigues adoberies del barri del Rec d’Igualada. Aquesta edició -que [Img #10846]arriba després de mesos de polèmica entre els organitzadors i l’associació de botiguers Igualada Comerç- inclou per primer cop la participació de prop de 200 establiments de la ciutat al circuit anomenat Off Rec. Aquests establiments, que ofereixen descomptes i ofertes especials amb motiu de l’esdeveniment, estaran senyalitzats al mapa que es lliura als visitants. Segons els organitzadors, aquesta edició podria aplegar fins a 100.000 visitants.

Aquesta novena edició del Rec.0 [Img #10847]compta amb les marques que ja són referents com Desigual, Levi’s, Quiksilver, Sita Murt, TCN, Custo Barcelona, Mango, DC, Kickers, Ash, Textura, Miriam Ponsa, Txell Miras o Josep Abril i Misako, OnTop Barcelona, Tsunami i Elements com a marques noves. Segueixen noms tan rellevants dins la indústria de la moda com Superdry, Nice Things, Anaïd Kupuri, Lacoste, Kookaï, Pepe Jeans, Vialis, Punto Blanco, Skunkfunk, Dockers, Toni Francesc, Dütch Delight, Visual Poetry Barcelona, Antonio Miró, Roxy, Boxley, Buff, Catherine Parra, [Img #10848]Naf-Naf, Chevignon, David Valls, Gorni Kramer, Javier Simorra, LTB Jeans, Messcalino, Veneno en la Piel, Who, Jordi Rafart. Així mateix, Rec.0 segueix apostant per les marques infantils, com Naf-Naf, CKS, Custo Growing, Chinche, Bean’s Barcelona, Mon Marcel, Nice Things mini, Micu Micu, Piu et Nau, Mamadú, Textura Baby & Kids, Desigual Kids, Lacoste o Chevignon Kids.

El circuit del Rec.08 ocupa antigues adoberies i també el Museu de la Pell d’Igualada. També hi ha [Img #10849]habilitades diverses zones de bar i l’escenari Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.08, ubicat en un dels patis del circuit amb diferents ofertes gastronòmiques.

Enguany, com a novetat, el Rec.08 amplia el circuit i compta amb l’iniciativa OFF REC. Es tracta d’un itinerari pel centre d’Igualada on el visitant del Rec.0 descobrirà la gran oferta comercial i gastronòmica de la ciutat. Gairebé 200 establiments comercials s’han agregat a la iniciativa i també oferiran [Img #10850]descomptes especials, a més de restaurants, cafeteries i bars. En aquest circuit ampliat, més enllà del barri del Rec, també s’hi faran diverses activitats culturals que complementaran les ventes com actuacions musicals i sessions de dj’s, tallers infantils, presentacions de contes i cercaviles entre d’altres. La participació del comerç de la comarca s’amplia, a més, amb la presència física del portal Igualada Showrrom, que permetrà als visitants comprar online des de la seva pop-up store.

Una edició més, Rec.0|Experimental Stores segueix apostant pel servei RecBus, amb sortida des de les principals ciutats catalanes per venir a la novena edició del Rec.0.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*