Inici Economia El Rec.07 s’allarga un dia més i aplegarà noves marques

El Rec.07 s’allarga un dia més i aplegarà noves marques

COMPARTIR

[Img #7072]La vuitena edició del Rec.0 -que es celebrarà els dies 5, 6, 7 i 8 de juny-  presenta un circuit més ampli, amb més de 50 marques en 30 pop up stores que en alguns casos permetran descobrir nous racons del barri del Rec. S’obriran noves adoberies i espais verds al barri. En aquests nous espais s’ubicaran pop up stores, zones de bar i activitats culturals, que acolliran els visitants d’un esdeveniment que porta el 80% de persones provinents de fora de la comarca.

Benedetta Tagliabue dissenya una pop up store

Un cop més l’objectiu del Rec.0 és convertir el barri del Rec d’Igualada en un referent de moda i creativitat a tot Catalunya. Una de les novetats d’aquesta edició és la col•laboració de l’arquitecta Benedetta Tagliabue que transformarà una vella adoberia en la pop up store dels dissenyadors catalans independents. Tagliabue, directora de l’estudi d’arquitectura Miralles Tagliabue ETMB, amb prestigi internacional, té fortes vinculacions amb Igualada, tant a nivell professional com personal. Amb obres com el Mercat de Santa Caterina, el Parlament d’Escòcia o el Pavelló d’Espanya a l’Exposició Universal de Shanghai 2010, Benedetta Tagliabue s’ha consolidat com una de les grans figures internacionals de l’arquitectura. La pop up store dissenyada per Tagliabue portarà el segell personal de l’arquitecta i serà una obra efímera, igual que la resta de pop up stores del barri.

Noves incorporacions: grans marques i dissenyadors emergents

[Img #7075]El Rec.0 és l’equilibri entre grans marques i dissenyadors independents, que no tenen punt de venda d’estocs habitual i que troben al Rec.0 un bon aparador per donar-se a conèixer mentre venen els seus estocs, connectant amb el comprador final. Algunes de les novetats del Rec.07 són els dissenyadors igualadins Querol&Pereira i Jordi Rafart, així com Gorni Kramer, Who, Veneno en la Piel o Meyba com a dissenyadors o marques emergents. Tots ells conviuran amb grans marques com Mango, Farrutx, Javier Simorra, New Zealand Auckland, Dockers, LTB Jeans o Miss me. En aquesta edició també hi ha una aposta per la roba amb accent més sporty amb marques com DC, Roxy, Quiksilver o Reef. De moda infantil destaquen les novetats de Piu et Nau, Al agua patos i Mamadu.

A més, la vuitena edició segueix portant les marques que ja són referents com Desigual, Levi’s,  TCN, Custo Barcelona, Kickers, Ash, Miriam Ponsa, Txell Miras, Josep Abril, Nice Things o Superdry. I també les marques igualadines Sita Murt, Punto Blanco, David Valls, Buff, Micu Micu, Messcalino i Dütch Delight. Al Rec.07 continuen Anaid Kupuri, Lacoste, Pepe Jeans, Vialis, Skunkfunk, Textura, Toni Francesc, Kookaï, Visual Poetry Barcelona, Antonio Miró, Marithé François Girbaud, Catherine Parra, Naf-Naf i Chevignon. Una edició més, l’aposta per les marques infantils es fa vigent: Naf-Naf Enfants, CKS, Custo Growing, Chinche, Bean’s Barcelona, Mon Marcel, Desigual Kids, Lacoste o Chevignon Kids.

L’opening day: la novetat del Rec.07

[Img #7074]Rec.0 Experimental Stores aposta per allargar la festa del shopping, la cultura i el patrimoni. Per aquest motiu, les pop up stores obriran el dimecres 5 de juny, de les 12h del migdia fins les 22h. Els altres tres dies, l’horari de les pop up serà de 10h a 22h. Durant l’opening day, Rec.0 té previst oferir accions i performances vinculades amb les marques participants.

Una altra de les novetats de la vuitena edició del Rec.0 és el concurs de customització d’una ampolla d’Estrella Damm. Una convocatòria oberta a tothom i vehiculada a través de Facebook. El guanyador es farà públic en la festa de presentació del Rec.0 que es farà, per primera vegada, a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm el dimarts 28 de maig. El premi consistirà en un abonament per Sónar 2013 i un val de 300 euros per gastar-se al Rec.07.

Un ampli programa cultural i el nou RECbus

[Img #7073]A més de música en directe, Rec.07 oferirà diverses activitats culturals com  sessions de DJ, tallers per nens, performances a les pop up stores, recitals de poesia o presentacions de llibres, com la presentació del llibre “Adolescents.cat”, el dissabte 8, amb la presència d’un del seus autors.

S’ampliaran també les zones de gastronomia, ubicades en espais molt singulars i gestionades per restauradors locals. També en dos d’aquests patis s’instal•laran els bars i l’escenari d’Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.07. Igual que en altres edicions, per cada compra, Estrella Damm ofereix una Estrella gratis.

En aquesta edició també hi haurà un servei d’autocars, RECBUS, amb sortida des de les principals ciutats catalanes per venir al REC.07. Podeu consultar horaris i punts de sortida a www.recstores.com.

Com sempre, REC.0|Experimental Stores desenvolupa la seva comunicació a través de la pàgina web i xarxes socials: Facebook (amb més de 12.000 fans), Twitter, Instragram i Pinterest. Com sempre, es crea una aplicació per Iphone i Android amb tota la informació de l’esdeveniment.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*