Inici Societat El Rec.0 torna amb més de 80 marques, música i gastronomia

El Rec.0 torna amb més de 80 marques, música i gastronomia

COMPARTIR

[Img #30475]De l’1 al 4 de juny, de 10h a 22h, torna el Rec.0 Experimental Stores al barri del Rec d’Igualada, el festival plenament consolidat que combina les pop up stores de moda, les propostes gastronòmiques del Rec Street Food i la música en directe. A les més de 80 marques presents s’hi incorpora enguany la primera botiga permanent de moda del barri, Macson, que hi ha instal·lat el seu magatzem i botiga outlet.

 

[Img #30476]Més de 13 marques igualadines segueixen al Rec.0 amb les vendes radicals dels seus millors estocs. A l’edició d’estiu de l’experiment de retail, hi haurà les botigues efímeres de Sita Murt, Ingrid Munt, Jordi Rafart, David Valls i Messcalino, la marca de moda urbana Dütch Delight, la infantil Micu Micu, l’esportiva Buff, la roba interior i bany de Punto Blanco, els biquinis i banyadors de BcnBeach, els mitjons de The Garage by Punto Blanco i la marca masculina Boxley. El jove [Img #30477]dissenyador Xavi Grados vendrà els seus estocs al Rec Pop up day Estrella Damm, al costat de tres dissenyadors més de la 080 Bcn Fashion. A més, comerciants igualadins muntaran la seva pop up store al Rec.0, a través de marques internacionals de moda.

 

Al Rec.0 també s’hi estrena la marca Macson, la primera botiga de moda outlet instal·lada de forma permanent al barri del Rec d’Igualada. Macson ha escollit Igualada per a establir el seu nou magatzem logístic al qual hi ha s’hi annexa una botiga outlet que s’incorpora al circuit de pop up stores del Rec.0 i millora, així, l’oferta en roba d’home.

 

El Rec.0, que espera mantenir visitants de l’última edició, amb un 80% de fora de la comarca, portarà al barri industrial més de 80 marques de roba de dona, home, nen i complements, que estaran repartides en quatre grans zones. Arriben noves marques com Vans, Santa Cruz, WAU, Rip Zone, Obey i Lolë Woman, Camper, Dorotea, Mi&Co, Bcn Beach, Mus&Bombon, Tiny Cottons, Miss Sixty kids i Murphy&Nye.

 

Una edició més, continuen les marques Lacoste, Adidas, Desigual, Levi’s, Mango, Grifone, el Secret Market de Privalia, LTB Jeans, Loreak Mendian, Paul Frank, Pepe Jeans, Miss Me, Lupo Barcelona, Hakei, Javier Simorra, Indi&Cold, Redskins, Torras i Textura, i els dissenyadors Miriam Ponsa, Who, Josep Abril, Gorni Kramer, Kupuri, Txell Miras, Susi Sweet Dress, Toni Francesc i Ika Editions, la guanyadora del concurs Time Out. Les diferents botigues i espais es poden consultar al plànol de l’esdeveniment.

 

Una postal creada per la Fundació Privada Àuria

 

Per segona edició, continua la col·laboració entre Rec.0 Experimental Stores i la FAP. Així, a més de contractar personal de la Fundació, un grup de la Fundació Privada Àuria han estat els responsables de dissenyar i crear una de les postals del Rec.0. Aquesta vegada ho han creat a l’estudi de l’artista i director d’art del Rec.0, Ramon Enrich.

 

Les activitats culturals complementen l’oferta comercial

 

[Img #30478]En paral·lel a la venda radical, més de 20 formacions musicals i sessions de DJ ocuparan els escenaris del Rec.013 de l’1 al 4 de juny. Per primera vegada, arriba al Rec la gira de concerts de Menú Stereo, de Movistar+, que recorrerà festivals com el VIDA, el Vallsonora, l’Ebremusik i el Rec.0. El programa Menú Stereo, que aposta per la música i s’apropa a l’indie estatal, tindrà un escenari propi al Rec.013, on hi pujaran Belushi i The New Raemon (dimecres 1 de juny), Cala Vento i Odio París (dijous 2), Grushenka i Joana Serrat (divendres 3) i Extraperlo i El Último Vecino (dissabte 4). Totes les activitats i horaris es poden consultar en aquest enllaç.

 

Una edició més, Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.0 Experimental Stores, comptarà amb dos espais musicals, un escenari i una zona on s’hi faran sessions de DJ. Collserola Postcards i 12 to 12 quartet actuaran dimecres 1, Jorge Da Rocha i Diego Paqué, el dijous 2, Albert Gàmez i Morena Tradipatxanga divendres 3, i Edna Sey, Kyne i The Zpehy Bones, dissabte 4 de juny. L’escenari de concerts Estrella Damm estarà ubicat al costat de les propostes gastronòmiques del Rec Street Food i la barra d’Estrella. A més, hi haurà un altre espai musical amb un concert diari, amb grups com Oakland, U&I o Dani Díaz.

 

Les sessions de DJ, els tallers infantils i les presentacions de llibres acaben d’arrodonir una agenda completa, amb totes les propostes gratuïtes i obertes a tothom.

 

Com a novetat, el divendres 3 de juny, s’emetrà en directe el programa Feedbac de ràdio Flaixbac, des de l’escenari Estrella Damm. Actualitat musical, notícies sobre pàgines web, TV, aplicacions i tafaneries del món del cinema i de la moda són alguns dels continguts que defineixen el Feedbac, que s’emet de 17h a 20h.

Més de 40 propostes gastronòmiques

 

El festival Rec Street Food presenta els millors food trucks de menjar de carrer, on destaquen les novetats de La Finestra o La Relíquia, a més de Pebre Negre, Dali’s, Fuxia Barcelona, Carambola, Porta Platets i fins a 40 furgonetes més, a més de la zona de vins de Cellers Torres i el food truck de xocolata Lindt Hello.

 

 

La gent gran, també protagonista

 

Com a novetat, Rec.0 i el projecte “Igualada ciutat amiga de les persones grans”, impulsat per l’Ajuntament d’Igualada, proposen el “Passeig pel barri del Rec. Abans i ara”, una iniciativa que pretén unir el coneixement de persones grans de la ciutat amb l’actualitat que viu el barri industrial del Rec.

 

El comerç d’Igualada proposa novament l’Slow Shopping

 

[Img #30539]Desenes de comerc?os, bars i restaurants d’Igualada tornen a oferir promocions, ofertes i activitats en la quarta edicio? de l’Igualada Slow Shopping, una iniciativa de l’Ajuntament d’Igualada en col·laboracio? amb les associacions de comerciants, que ja forma part del calendari comercial de la ciutat en coincidència amb el Rec.0

 

Com a novetats d’aquesta edicio?, cal destacar la prese?ncia de comerc?os del mercat de la Masuca i una agenda d’activitats me?s nombrosa i variada que proposa tallers, gastronomia, jocs infantils i mu?sica a diferents llocs de la ciutat. L’agenda i els comerços participants es poden consultar a la web de l’esdeveniment.

 

Tambe? s’organitza un concurs fotogra?fic d’Instagram (#ishop16) i la presentacio? del web del Servei de Comerc? de l’Ajuntament d’Igualada, on trobareu informacio? de les mu?ltiples iniciatives comercials que s’organitzen anualment a la ciutat.

 

 

Nova edició del bar “Salvem el Museu del Traginer”

[Img #30538]Coincidint amb el Rec.0, l’Associació Amics del Museu del Traginer, una iniciativa solidària per a recaptar fons per al manteniment i difusió del Museu del Traginer d’Igualada, torna a obrir el bar-taller més original del municipi.

Durant els quatre dies que dura el Rec.0 Experimental Stores, els clients que vagin acompanyats de mainada podran entretenir-se amb tota mena d’activitats lúdiques pensades per a què els infants aprenguin qui era i què va representar la figura del traginer a l’àrea de Catalunya.  Així mateix, per als més grans, dissabte 4 de juny cap a les 7 de la tarda està programat un concert a càrrec de Meri’Zon: cançons de Primo Zon, de Maria Colom i versions. Aquest concert es realitzarà mitjançant taquilla inversa, una iniciativa en què el públic és l’encarregat de valorar l’actuació i de donar la quantitat de diners que creuen que l’esdeveniment mereix. El final de festa començarà a les 12 de la nit amb música per a tots els gustos de la mà de l’igualadí JepiDj.

 

 

Les botigues de Montbui se sumen al Rec.0

 

Els botiguers de la Unió d’Establiments de Montbui (UEM) tornaran a sortir al carrer, divendres i dissabte, en la segona edició de les Montbui Stores. Entre les 10 del matí i les 9 del vespre, els comerços del municipi veí s’ubicaran a tocar del pont de la Palanca, just a davant del barri del Rec.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*