Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    L’Ajuntament de Piera adquireix l’edifici històric del Teatre del Foment

    18/08/2026

    Quim Vich (UECANOIA) competeix a la Copa del Món d’Orientació

    18/08/2026

    Quan es disfressa d’invasió la manca d’humanitat

    17/08/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    31.5 °C
    IGUALADA
    • 18/08/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Música»El grup igualadí JoKB grava el seu primer disc
    Música

    El grup igualadí JoKB grava el seu primer disc

    Per Redacció19/02/20151 Minut de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    [Img #20453]Després de mig any preparant la gravació al local d’assaig, el grup de música igualadí JoKB va començar a gravar el mes passat els temes que formaran part del nou disc. La gravació s’està duent a terme a Biosca a l’estudi “ComunicaPro” amb el tècnic David Jounou.

     

    [Img #20454]La jove banda està formada per sis components de disset i divuit anys: Sílvia Farrés a la veu, Carles Pauné a les guitarres, Joan Vidal  ala bateria, Bernat Canals als teclats, Víctor Miguel al baix i Àlex Almirall al saxo.

     

    JoKB va ser format l’any 2008 per tres amics de sisè de primària amb la finalitat de compartir música i tocar temes propis. Més endavant, el grup va anar guanyant components. Arribant així al maig del 2014 on el grup es va consolidar per complet. A partir d’aquell moment les ganes de tocar, compondre i voler ensenyar a l’altra gent el que feien els va impulsar a fer una petita gira per diferents locals d’igualada, festes majors de pobles i concursos musicals. El 2014 el grup va presentar la seva primera maqueta que constava de quatre temes i va ser autoeditada.

     

    L’última aparició del grup als esceneris va ser el passat agost durant la Festa Major d’Igualada. Després d’aquest concert el grup s’ha dedicat plenament a preparar la gravació.

     

    El treball que s’està cuinant constarà de deu temes propis escrits per membres del grup i en català. Pel que fa l’estil, estarà més allunyat del que es pot escoltar a la maqueta, ja que el grup ha madurat i aposta per un estil més festiu. A més el disc comptarà amb la col·laboració de músics de la comarca com els Terratombats que han afegit percussions en algunes cançons, o el raper Hugkakke que també donarà el seu toc en forma de rap en un tema.

     

    La intenció de la banda és desvetllar el treball de cara a aquesta primavera. Per seguir el curs de la gravació i les novetats del grup ho podeu fer a través de les xarxes socials: Facebook, Twitter i Instagram.

    Redacció

    Posts relacionades

    Els anoiencs HoPeta Street Band, al Festival Corso de la Lavande de França

    14/08/2026

    Els Festivals Alta Segarra tanquen la novena edició amb prop de 600 espectadors

    08/08/2026

    Montbui recupera un himne de 1887 dedicat a Santa Anna del Saió

    01/08/2026

    Dissabte, 18a edició de l’Òpera a la Pedra a l’Astor

    17/07/2026



    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    Quan es disfressa d’invasió la manca d’humanitat

    17/08/20262 Minuts de lectura

    La crisi migratòria a Ceuta no és cap accident espontani, sinó el resultat d’una estratègia…

    Opinió

    Una invitació

    17/08/20262 Minuts de lectura

    Ja arriben les barques velles/ja arriben les traineres,/ja ve la meva estimada Rosa del Port./…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.