El Teatre Municipal l’Ateneu d’Igualada serà l’escenari el proper diumenge, dia 11 de març, de la cerimònia que anualment reconeix els millors esportistes de la ciutat, tant escolars com membres d’entitats i clubs, atorgant-los els Premis Neptú. L’acte es podrà veure en streaming a través d’Internet, al web www.premisneptuigualada.cat, on també es pot consultar tota la informació de la gala.
La cerimònia seguirà el format habitual i es dividirà en dues parts: a les 17h, protagonisme per als esportistes dels centres escolars i, a continuació, a les 19h, torn per als esportistes que formen part d’entitats i clubs. La presentació anirà a càrrec de la periodista Marta Carreras i l’animació la posaran els espectacles de Basket Beat i Ricky, el professor de tennis.
En l’edició de l’any passat, als Premis Neptú van destacar el palista Joan Masip (Club Ping Pong Igualada) i l’atleta Anna Noguera (Club Atlètic Igualada Triatló), reconeguts com els millors esportistes individuals masculí i femení.
En aquesta edició, els candidats a millor esportista masculí són Marc Sánchez (CAI), Àlex Varea (Club Natació Igualada) i Joan Masip (Centre Esportiu i Recreatiu L’Escala). En l’àmbit femení, les finalistes són Anna Noguera (CAI Triatló), Cora Salas (CAI) i Lorena Llamas (Club Ciclista Bizkaia-Durango). Pel que fa als esports d’equip, els finalistes masculins són Ton Baliu (FC Porto), Roger Bars (Igualada Hoquei Club) i Ionut Bogdan Tosca (Anoia Rugby Club) i les femenines són Gemma Marsal (Igualada Vòlei Club), Maria Díez (Hostelcur Gijón Hockey Club) i Teresa Bernadas (Club Patín Alcorcón). Hi haurà també, a banda, guardons per a reconèixer els millors esportistes col·lectius, els esportistes i equips amb millor projecció de futur i l’entrenador més destacat.
Finalment, es lliurarà el premi al millor esdeveniment de l’any passat, que va ser el 25è Vòlei Sorra d’Igualada, organitzat per l’Igualada Vòlei Club, i un reconeixement personal a un representant de l’espot igualadí que s’ha significat àmpliament per la seva trajectòria.





