Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    Les Comes Genera impulsa la primera comunitat energètica empresarial de l’Anoia

    10/10/2026

    L’anoienca Gemma Robert Roca suma nou podi al Mundial INWA de Marxa Nòrdica

    10/10/2026

    ArtRacó celebra cinc anys de creativitat i treball conjunt amb una exposició a Sant Martí Sesgueioles

    10/10/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    14.3 °C
    IGUALADA
    • 10/10/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Destacats»El Consell Comarcal de l’Anoia proposa formació ocupacional per despertar vocacions al sector agroalimentari
    Destacats Economia

    El Consell Comarcal de l’Anoia proposa formació ocupacional per despertar vocacions al sector agroalimentari

    Per Redacció21/10/20222 Minuts de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    El programa Treball, Talent i Tecnologia (TTT), impulsat pel Consell Comarcal de l’Anoia amb el suport de la Diputació de Barcelona i la participació de més d’una vintena de municipis del territori, proposa un programa de formació ocupacional per generar noves alternatives de futur a les persones interessades en la cadena de valor de l’alimentació a la comarca. La informació detallada de cada curs i la formalització d’inscripcions es poden trobar al web elfuturestaalaterra.anoia.cat/ocupacio.

    La primera formació és El món agrari digital. Noves tecnologies en el sector agrari, una acció enfocada especialment als joves que vol potenciar el coneixement de noves alternatives de feina en la part primària de la cadena de valor i potenciar la seva motivació per treballar en el sector. Compta amb 15 places i té una durada de 35 hores, desenvolupant la part teòrica —en línia— entre el 24 i el 28 d’octubre i la pràctica —tallers presencials— entre els mesos de novembre i febrer de 2023.

    La segona proposta serà Dinamitzador/a comercial agrícola, una formació sobre com potenciar la venda comercial en la cadena de valor alimentària, fent espacial èmfasi en els canals digitals i potenciant la introducció de noves línies de negoci alternatives com l’enoturisme, l’oleoturisme i l’ecoturisme. Constarà de 80 hores de temari, del 21 de novembre al 23 de desembre i també en línia, i 80 hores de pràctiques no laborals, presencials i durant el mes de gener. En aquest cas, s’hi ofereixen 15 places.

    I la tercera formació serà Peó agrari polivalent, enfocada al desenvolupament de les competències digitals, les habilitats necessàries i el coneixement bàsic per poder realitzar les funcions d’un peó agrari, incloent l’adquisició de les competències digitals i pràctiques amb les eines necessàries. S’hi ofereixen 12 places, es farà als mesos de març i abril de 2023 i constarà de 90 hores lectives i 80 hores de pràctiques no laborals.

    La iniciativa s’emmarca dins del projecte comarcal Treball, Talent i Tecnologia (TTT), impulsat des del Consell Comarcal de l’Anoia amb el suport de la Diputació de Barcelona. Concretament, el programa TTT té l’objectiu de promoure el treball digne, la millora competencial del talent local i el creixement econòmic sostenible a través de la tecnologia. I vol fer-ho mitjançant accions que facilitin l’avenç tecnològic i acompanyin la transició digital de persones, empreses i institucions cap a un model socioeconòmic sostenible, inclusiu, competitiu, solidari i igualitari.

    agroalimentari Consell Comarcal de l'Anoia formació
    Redacció

    Posts relacionades

    Les Comes Genera impulsa la primera comunitat energètica empresarial de l’Anoia

    10/10/2026

    ArtRacó celebra cinc anys de creativitat i treball conjunt amb una exposició a Sant Martí Sesgueioles

    10/10/2026

    L’anoienca Gemma Robert Roca suma nou podi al Mundial INWA de Marxa Nòrdica

    10/10/2026

    Eixarcolant presenta el Receptari del Bon Consumidor 2027

    10/10/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    On Tour

    05/10/20263 Minuts de lectura

    Amb aquesta expressió anglesa es pot definir la vida del grup de teatre ebrenc Terra…

    Opinió

    Maricarmen, el teu fill és l’últim a sortir de la mani!

    03/10/20264 Minuts de lectura

    Milers de flors tornen a germinar a les voreres: una multitud de joves i grans…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.