Inici Economia Com gestionar els pagaments en l’e-commerce, al Cafè Digital de TICAnoia

Com gestionar els pagaments en l’e-commerce, al Cafè Digital de TICAnoia

COMPARTIR

[Img #2235]Aquest dimarts 20 de novembre s’organitza un nou Cafè Digital de TICAnoia, la comissió TIC de la Unió Empresarial de l’Anoia. En aquesta ocasió es parlarà de com s’han de gestionar els pagaments en el comerç electrònic i quines solucions ofereix el mercat.

Un dels aspectes claus a l’hora de tenir una botiga de venta electrònica i de l’e-commerce en general és el sistema de pagament. Qualsevol botiga on-line ha de tenir un sistema eficaç, que els compradors entenguin i que funcioni de forma correcta. A Internet hi ha moltes possibilitats és per això que en el proper Cafè Digital de TICAnoia, la comissió TIC de la Unió Empresarial, es parlarà de quines són les millors solucions per gestionar els pagaments en l’e-commerce. Serà de la mà de Mònica Parada, directora de Comerç Electrònic de Catalunya Caixa.

Parada explicarà els punts han de tenir en compte en els pagaments on-line per a totes les empreses i pimes que vulguin vendre per Internet. Tenir un bon sistema de pagament és clau per l’èxit de qualsevol botiga a Internet, ja que a més de facilitar el procés de pagament del client, també és essencial per convèncer al client i per fidelitzar-lo. S’han d’evitar les males experiències, que ens poden fer perdre clients a Internet.

La sessió es farà aquest dimarts 20 de novembre, a partir de les 8.40h a la seu de la Unió Empresarial de l’Anoia. Les inscripcions són gratuïtes i es poden fer al web de TICAnoia.

Els Cafès Digitals són trobades mensuals que pretenenexplicar i donar a conèixer noves tendències, aplicacions i casos d’èxit relacionats amb la innovació i els sistemes d’informació. Les trobades estan adreçades a empreses, professionals i emprenedors que vulguin conèixer noves experiències i casos d’èxit.

Segona jornada de trobades per als alumnes TIC

[Img #2234]TIC Anoia organitza també, aquest dimecres dia 21, la segona jornada del “Cicle de trobades amb el sector TIC”. Aquesta sessió es farà a l’Institut Milà i Fontanals i tindrà com a amfitriona a l’empresa MPM Software. El títol d’aquesta jornada és “Com organitzem i executem els nostres projectes” i presentarà el software per al desenvolupament de projectes que utilitza aquesta empresa igualadina.

La presentació farà un breu recorregut per les diferents metodologies d’us habitual en el desenvolupament de projectes TIC. En la xerrada es farà una breu introducció sobre les dues tendències actuals en desenvolupament de projectes, tendències claus a l’hora de portar a terme projectes d’envergadura dins de l’empresa. Posteriorment s’exposarà amb exemples pràctics la principal metodologia que utilitza MPM Software per a l’administració de projectes. L’objectiu és que els estudiants coneguin quines eines es fan servir a l’empresa i vegin el funcionament de les mateixes.

Aquestes xerrades son mensuals i estan obertes al públic i estan protagonitzades per diverses empreses del sector de les Telecomunicacions i de la Informació de l’Anoia. Tot i que estan pensades per motivar a estudiants i joves interessats en les tecnologies TIC, també hi poden assistir totes aquelles persones que vulguin conèixer aquestes eines i/o que vulguin reciclar-se. En total s’han programat set jornades, que es faran en els propers mesos a l’institut anoienc.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*