El grup municipal de Ciutadans a l’Ajuntament d’Igualada ha presentat una moció per tal de retirar les banderes estelades que hi ha a la rotonda de l’Avinguda Catalunya i a l’Avinguda Gaudí de la capital de l’Anoia.
La formació taronja argumenta que, atès que s’han retirat en període electoral -substituïdes per dues banderes blanques amb el lema “llibertat d’expressió”-, un cop passades les eleccions del 10 de novembre proposen “la col.locació de dues senyeres, banderes oficials de Catalunya que representen a tots els catalans sense cap distinció”.
Ciutadans afegeix que “els espais públics són de tots”.
Es molt rar que no demanin posar la bandera roji-gualda.
Lo normar es poner la senyera que es la bandera que nos representa a todos sin distincion como tendrian que ser todos los gobiernos alcaldes y demas porque somos todos los que les pagamos no solo los independentistas asi de claro