CCOO Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf ha posat en marxa a Igualada un punt d’assessorament i suport en la realització de tràmits telemàtics per acompanyar als ciutadans i ciutadanes de la comarca de l’Anoia en la sol·licitud d’ajuts, gestions i consultes davant l’Administració.
En el primer mes de la seva posada en marxa, s’han rebut consultes relacionades sobre la tramitació telemàtica d’ajuts com l’Ingrés Mínim Vital, la Renda Garantida de Ciutadania, prestacions i consultes sobre l’estat de les mateixes al SEPE i altres gestions i tràmits davant l’Administració com sol·licitar cita prèvia per la renovació del DNI, NIE entre d’altres.
Des de CCOO posem les persones al centre impulsant aquest nou servei gratuït d’acompanyament als veïns i veïnes de la comarca perquè ningú es quedi enrere per la bretxa digital i continuem insistint que aquest servei s’ha de donar des de les pròpies administracions.
Per a ser atès cal concertar cita prèvia trucant al telèfon 938050494 o enviant un correu electrònic a anoia@ccoo.cat .