Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    Nova campanya d’excavacions a l’Abric Romaní de Capellades

    12/08/2026

    Calonge de Segarra rep un estudi per dotar de connectivitat d’alta capacitat les masies del municipi

    12/08/2026

    En marxa la redacció del projecte d’aparcament soterrat a la futura estació d’FGC a Igualada

    11/08/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    25.7 °C
    IGUALADA
    • 12/08/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Societat»El CAP Igualada Nord administra la vacuna de la Covid-19 sense sortir del cotxe
    Societat

    El CAP Igualada Nord administra la vacuna de la Covid-19 sense sortir del cotxe

    Per Redacció29/03/20211 Minut de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    El carrer situat al costat del CAP Igualada Nord (davant de la Fundació Àuria) s’ha convertit aquestes últimes setmanes en un punt anomenats «vac-auto», on s’administra la vacuna contra la covid-19 sense necessitat de ni tan sols baixar del cotxe.

    Això ha estat possible gràcies a l’esforç dels professionals i el suport, de forma voluntària, d’algunes infermeres jubilades. Es tracta d’un dels espais que l’equip d’atenció primària del Consorci Sanitari de l’Anoia (CSA) – CAP Igualada Nord ha posat en pràctica aquesta modalitat des de fa unes setmanes als seus usuaris i d’una franja especialment sensible.

    Es tracta de persones amb elevats graus de dependència i els majors de 80 anys, que no tenen fàcil arribar als espais habilitats per la vacunació però, en canvi, sí que poden pujar al cotxe (generalment acompanyats per part dels seus cuidadors o familiars).

    Amb dades del 23 de març, i pel que fa als dependents, l’equip del CAP Nord ha vacunat el 81% amb primera dosi i el 58% amb la segona. En els cas dels majors de 79 anys, les xifres són del 29% i del 8% respectivament.

    L’equip del CAP Nord, juntament amb aquestes infermeres ja ha posat un nombre important de vacunes, concretament 786 des de l’inici de la campanya; per aquesta setmana, la previsió és administrar 275 dosis més.

    S’ha pogut copsar la gran satisfacció dels usuaris i les seves famílies, per la bona tasca que s’està duent a terme, així com també, el propi CAP manifesta el seu agraïment per la col·laboració i comprensió de tothom. Aquesta col·laboració ha vingut també de la mà de la Fundació Àuria, així com també de l’Ajuntament.

    El CAP Nord ha vacunat també a usuaris citats per SMS als prefabricats ubicats a les instal·lacions de l’Hospital Universitari (al costat d’urgències) així com també han posat vacunes al domicili de persones amb un nivell alt de dependència i amb dificultats per poder-se traslladar fóra de la seva llar.

    Totes les persones vacunades han estat citades prèviament via SMS amb trucada de telèfon com a recordatori per ajustar al màxim el nombre de vacunes amb el nombre de persones a vacunar en cada tongada.

    L’Hospital d’Igualada vacuna pacients oncohematològics amb Moderna

    L’Hospital Universitari d’Igualada va començar divendres a posar les primeres dosis de la vacuna Moderna als seus pacients oncològics. Hi ha citats per la primera dosi de vacuna a 220 pacients amb Malaltia oncohematològica, càncer d’òrgan sòlid en tractament amb quimioteràpia citotòxica o Càncer de pulmó en tractament amb quimioteràpia o immunoteràpia.

    Fa unes setmanes ja es van vacunar 90 pacients de nefrologia: trasplantats renals que fem seguiment des del centre i pacients en hemodiàlisi o diàlisi peritoneal Pel que fa als professionals vacunats, ja són 1.104 treballadors vacunats en primeres dosis i 1.057 en segones.

     

    CAP Igualada Nord Consorci Sanitari de l'Anoia coronavirus Hospital d'Igualada vacunes
    Redacció

    Posts relacionades

    En marxa la redacció del projecte d’aparcament soterrat a la futura estació d’FGC a Igualada

    11/08/2026

    Quan et trobes malament: urgències, CAP, CUAP o 061?

    11/08/2026

    Àuria culmina «Cossos que parlen» amb una estrena que omple l’Espai Cívic Nord

    06/08/2026

    L’Ajuntament d’Igualada crea la regidoria de Promoció de la Llengua Catalana

    05/08/2026



    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    En lluita pel Consorci Sanitari de l’Anoia

    16/07/20262 Minuts de lectura

    Estimada ciutadania, El personal del Consorci Sanitari de l’Anoia us entenem perfectament. Sabem que esteu…

    Opinió

    Incendis: només foc?

    16/07/20263 Minuts de lectura

    Sembla veraç la informació que nou de cada deu incendis tenen causa humana. Es pot…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.