Entre dijous 19 i divendres 27 de març bona part de l’alumnat de 4t d’ESO de l’INS Molí de la Vila ha fet una estada a Berlín en el marc del 5è intercanvi que el centre porta a terme amb el Gymnasium berlinès Sophie Scholl Schule. Allí han visitat els punts de més interès de la metròpoli, com El Mur o diferents parcs de la ciutat.
Visita del Consell de Savis
L’INS Molí de la Vila ha tingut de nou els savis, aquella gent gran que voluntàriament explica les seves vivències, l’Antoni Verdú (BCN, 1930) i el Kim Gallés (BCN, 1941). Va ser una activitat duta a terme dimecres 25 de març, adreçada a l’alumnat de 2n de Batxillerat, que es va mostrar molt interessant.
XXVa Triatló al Molí de la Vila
Divendres 27 de març, com a cloenda d’un segon trimestre farcit d’experiències, al Molí es va dur a terme la 25ena triatló, que ininterrompudament s’ha celebrat des de l’any 1991. Les proves, amb un toc de gresca i bon humor, van ser com marca la tradició, cursa, ciclisme i natació.




